Dlaczego Studium?

Studium, z definicji, oznacza miejsce gdzie można nabyć PRAKTYCZNE umiejętności w czasie krótszym niż na innych uczelniach wyższych.
I o to mi właśnie chodzi!

Bardzo zależy mi na tym, żebyś dostał ode mnie wartość inną od tej, która jest dostępna na rynku od lat.
Dlatego rezygnuję z:

  • tak bardzo popularnej i oklepanej ale też nieskutecznej formy szkoleń pełnych slajdów w Power Poincie
  • utartych regułek i wyświechtanych sloganów
  • przekazywania wiedzy, której nie da się przełożyć na sprzedażowe realia i Twoją rzeczywistość

Moje szkolenia mają formę warsztatów i polegają najczęściej na analizie i rozpatrywaniu konkretnych, realnych przypadków i sytuacji sprzedażowych z jakimi mierzysz się na co dzień.

Wszystko po to, żebyś mógł natychmiast przenieść gotowe rozwiązania do swojej rzeczywistości. Bo pamiętaj! Intensywna, kilkudniowa praca w takim stylu, pozwala na zdobycie doświadczenia, którego zdobycie zajęłoby Ci w normalnych warunkach pracy wiele miesięcy a nawet lat. Tego typu podejście uczy nie tylko jak poradzić sobie w określonych sytuacjach ale także umożliwia dokonanie analizy podjętych działań i decyzji.
Poza tym u mnie jest...

Inaczej niż standardowo i tradycyjnie

Nie cierpię regułek. Na samo hasło "techniki sprzedaży" dostaję gęsiej skórki.
Sprzedaż to proces, który lubi płatać figle. Ja uczę go przechodzić krok po kroku ale przede wszystkim kontrolować nawet jeśli przebiega nieszablonowo. Poza tym klienci są coraz lepiej wyedukowani dzięki czemu potrafią już się bronić przed standardowymi technikami sprzedaży i przestają się one po prostu sprawdzać.
Chcesz mieć kontrole nad procesem sprzedaży? Zadawaj właściwe pytania swoim klientom!

 

Czego uczę?

Dużo mówi się o pierwszym kontakcie z klientem. Jak go znaleźć, co powiedzieć, jak umówić się na rozmowę lub spotkanie. Ale zapomina się o tym co dalej! Jak rozmawiać z klientem już na tym umówionym spotkaniu? O co go pytać? Jak słuchać? Jak reagować jeśli coś idzie nie tak? Jak budować asertywne relacje z klientem.
TO JEST WAŻNE! I ja tego uczę.
Poza tym pomagam zaprojektować cały proces sprzedażny w oparciu o ścieżkę, którą podąża klient. Uczę jak reagować na wątpliwości klienta i jak poprowadzić sprzedaż tak, aby jej finalizacja była naturalnym efektem wcześniejszych, prawidłowych działań.

Jak to wygląda?

Jak uczę?
  • Uczę warsztatowo. Swoje szkolenia opieram na symulacjach oraz na prawdziwych sytuacjach sprzedażowych. Wszystko po to, żebyś mógł natychmiast przenieść gotowe rozwiązania do swojej rzeczywistości. Tego typu podejście uczy nie tylko jak poradzić sobie w określonych sytuacjach, ale także umożliwia dokonanie analizy podjętych działań i decyzji
  • Jedną z najbardziej efektywnych metod rozwoju umiejętności sprzedażowych jest moja obecność przy Twoich rozmowach lub spotkaniach z klientem. Dzięki temu ja na bieżąco mogę korygować Twoje złe nawyki a Ty możesz wdrażać rozwiązania już u następnego klienta
  • Wspieram tez telefonicznie lub online podczas cotygodniowych konsultacji. Ty wybierasz długość okresu wsparcia

Zakres szkoleń i warunki ustalane są indywidualnie w zależności od Twoich potrzeb.


Etapy współpracy

 

1. Darmowa konsultacja wstępna

Szanuję Twój i swój czas dlatego skupiam się na konkretnym problemie i robię wszystko, żeby pomóc Ci go rozwiązać.
Na początek zapraszam Cię na bezpłatną 20 minutową konsultację. Zobaczysz jak pracuję i czy odpowiada Ci mój styl pracy.
Już podczas tej rozmowy spróbuję bardzo wstępnie określić co musisz wiedzieć i umieć, a czasami też - jak musisz się nastawić, żeby rozwiązać problem.

2. Określenie Twoich potrzeb i obszarów współpracy

Jeśli uzgodnimy, że chcemy i możemy razem pracować, wspólnie określimy dokładnie zakres naszej współpracy. Wytypujemy zagadnienia, które będziesz potrzebował i chciał przepracować. Skuteczny i efektywny może być tylko warsztat będący odpowiedzią na Twoje właściwe, często nawet nieświadome potrzeby. Dlatego tak ważna jest dokładna analiza Twojej sytuacji i określenie kierunku Twojego rozwoju.
Podczas tego etapu dobierzemy też długość warsztatów i okres wsparcia.

3. Współpraca właściwa

Podczas warsztatów poprowadzę Cię przez proces Twojej zmiany krok po kroku. Do wielu wniosków dojdziesz sam, sporo Ci podpowiem. Większość rozwiązań będziesz mógł od razu wdrożyć w życie. Okres wsparcia po warsztatach będzie dla Ciebie takim buforem bezpieczeństwa i czasem, który możesz wykorzystać na doszlifowanie tego co przerobimy podczas warsztatów.

Chcę się przekonać czy Twoja oferta jest dla mnie

Pracuj ze mną jeśli:
  • musisz, ale nie lubisz, nie chcesz lub myślisz, że nie umiesz sprzedawać bo sprzedaż kojarzy Ci się z wciskaniem komuś niepotrzebnych mu rzeczy lub z manipulacją

lub

  • przeraża Cię samo słowo "sprzedaż" i nie masz pojęcia od czego zacząć i jaką sprzedażową drogą kroczyć

lub

  • za choinkę nie wiesz o co chodzi z tymi potrzebami klienta, obiekcjami, wątpliwościami, personami. Nie umiesz ich rozpoznać a co dopiero na nie odpowiedzieć

A może po prostu:

  • Nie możesz odnaleźć się w świecie sprzedaży
  • Nie wiesz jak zacząć lub poprowadzić rozmowę,
  • Nie wiesz co jest ważne i na co zwrócić uwagę w rozmowie z klientem
  • Wstydzisz się lub myślisz, że nie potrafisz uzyskać informacji od klienta
  • Paraliżuje Cię strach przed wykonaniem telefonu (zwłaszcza pierwszego) do klienta
  • Czujesz, że klient nie mówi Ci wszystkiego
  • Myślisz, że trafiasz na samych "trudnych klientów"
  • Boisz się oceny, myślisz że się komuś narzucasz
  • Myślisz, że możesz konkurować tylko ceną
  • Masz jakikolwiek inny problem związany ze sprzedażą lub kontaktami z klientem

 

Dla kogo jest Studium Sprzedaż?
  • dla właścicieli niewielkich firm, którzy już sprzedają, ale chcą (sami lub z zespołem) pozyskiwać więcej zleceń na swoje produkty lub usługi
  • dla osób pracujących w sprzedaży, które chcą podnieść swoje sprzedażowe kwalifikacje

Pamiętaj jednak, że nauka sprzedaży to proces. Często nie ma możliwości rozwiązania wszystkich problemów od razu. O sukcesie Twojej nauki i pracy będzie decydować Twoje zaangażowanie a także chęć i gotowość do zmian złych nawyków.

 

Co się stanie jeśli nie zdecydujesz się na współpracę za mną?

Stracisz szansę na zmianę swojej sytuacji w biznesie. A o tym, że potrzebujesz zmian wnioskuję po tym, że czytasz ten tekst 🙂
Jeśli myślisz, że nie stać Cię albo szkoda Ci pieniędzy na współpracę ze mną - pomyśl ile tracisz dziennie, tygodniowo, miesięcznie i rocznie na przegranych kontraktach i niezrealizowanych sprzedażach.
Oczywiście możesz nadal tracić kolejne godziny, dni, miesiące na pracę metodą prób i błędów. Możesz też szukać darmowej wiedzy w internecie - jest jej naprawdę sporo. Możesz też czytać książki branżowe. Sama robiłam to z powodzeniem przez...10 lat :). Ale możesz też zaoszczędzić sobie kilka lat życia, dowiedzieć się i nauczyć tego wszystkiego już teraz. Nie od razu, ale co najmniej 10 x szybciej 🙂

 

 Zapraszam do współpracy